Meryem0244 Kızlar iki gündür adet olmuyorum çok korkuyorum kızım daha 3 Aylık beni rahatlatın lütfen gebelik olabilir mi acaba
Gme1709 Meryem0244 aynıyız bebeğim 3 aylık ve adetim gecikmişti çok şükür oldum. Stres çok etkiliyor eğer ki hamile olmadığından eminsen hiç stres yapma gecikmen çok normal
BirTim Meryem0244 benimde bebeğim 5 aylık, 1 hafta gecikti adetim henüz test yapmadım, korunuyoruz, normal diyenler oldu ama ilerleyen günlerde yine de test yapacağım 🥲
Meryem0244 Birdunyabircennetannesi evet tâbikide ama yine korkuyorum yüzde yüz etkili değil sonuçta her korunma
Birdunyabircennetannesi Meryem0244 Geri çekilme değildir diye düşünüyorum Çünkü öyleyse bu korunma değil 🤷
Meryem0244 Birdunyabircennetannesi yok eşim önlem alıyor geri çekilme çok riskli cesaret edemem tabi kide☺️
Birdunyabircennetannesi Meryem0244 Bazen gecikebilir yani isterseniz bir test yapın içiniz rahatlasın
Meryem0244 Birdunyabircennetannesi yarın ilk işim test yapmak olucak o kadar stresliyim ki karnıma ağrılar girdi resmen
Meryem0244 BirTim hakkınızda hayırlısı olsun☺️ ben bir hafta bekleyemezdim siz yine iyi dayanmışsiniz😁
kucukmucizemsin3587 BirTim bie aydır olmuyorum iki test yaptım ikiside negatif çıktı 😀 değilim diye umuyorum altı aylık bebeğim var Allah korusun
BirTim Meryem0244 adet olacağımı düşünüyorum hala daha başka türlüsünü düşünemiyorum şuanda ama hayırlısı olur inşallah 🫠🙏🏻
Melekylmzz Ben doğumdan sonra 5 aydır adet görmedim henüz geçen ay olur gibi oldu 3 gün sonra bitti 😂 sizler nasıl 3 aylık bebek varken adet oldunuz ya herkese göre değişiyor sanırım :/
Aysun_01 Bende korkuyorum prezervatif+geri çekilme ile korunuyoruz 6 aylık kızım var emiyor onun mu etkisi var gecikmesinden yana bilmiyorum 6 ayda 1 kere regl oldum