fadikada söyledim de napalım git mi diyelim dedi. 😔😔ben normalde misafir severim ama şimdi asla zamanı değil. Lohusalik psikolojisinden henüz çıkamadım. Hem yemeğe hem evin temizliğine hem bebebe hem kendime hemde bir yaşlı olarak onun isteklerine yetişemiyorum. Zaten şu an çok hastayım