fadikada bende kullanma taraftarı değilim açıkçası fakat eşimin ailesinin aşırı baskısı yüzünden mecbur kaldım. Şimdide eşimin babaannesi bizde,eşim görevde. Her gece defalarca kez bebeği kontrole gelir. Üst giyim olarak atlet,kollu body ve pijaması. Ait giyim olarak çoraplı hastane çıkışı tarzı olurya üstüne pijaması. Ev sıcaktır arada serin olduğunda yakıyorum petekleri işte.