yani hic bi önlem almayip sonra sizlanmak bana çok sacma geliyor yaşın gerçekten daha çok genç ben 22 yaşındayım tek çocuğun sorumluluğu bile güç geliyor bu yasta gezip eglenmiyceksem ne zaman hayatimi yasiycam ki diyorum bazen kardeşi olsun diyorum ama bu düşünceden hemen vazgeciyorum hic gerek yok daha yaşım bu kadar gencken arkamdan atlı koșturmuyor. Eş sevmiyor diye bisey yok tavır net olunca afedersin eşek gibi de dikkat ederler benim eşim bi kaç kez dikkate almaz gibi oldu direk kendimi uzak tuttum insan gibi dikkat et daha yeni doğum yaptım yoksa bidaha seninle olmak istemiyorum dedim baktı ben baya ciddiyim şimdi kendi çok dikkatli