pijamalianne canım hayırlı olsun bende aynı durumdayım iki kızım var 5 yaş ve 6 aylık hayatımın şokunu yaşadım bi hafta evel halen kendimi toparlamış değilim ailem çevrem yardımcı oldu sagolsun lar ve artık kabullenmeye başladım allahın davetsiz misafiri dedm ve vardır bi hayr bunda çocuklarına odaklan o geldi bikere dönüş yok toparlan kendine gel kabullen ondan sonra güzel pozitif düşün ben öyle yapıyorum üç çocuk la zor olacak hayatımız ama iki yıl enfazla zorlanacaz sonra saglıkla inş hayat bizim