dertlimommyy zaten sıkılmaya başlayacaktır bir süre sonra belki sıkılıyordur bile, kundak yaparken ağlıyorsa hareket ediyorsa kundak istemiyordur.🫠 ama dediğin gibi kundaksızda uyumuyor. 1 gün Kundaksız uyutmaya çalıştım. Bu sefer sürekli eliyle oynuyor, emziğini ağzından çıkarıyor çıktığı için ağlıyor, benim yüzüme dokunuyor, oyun oynuyor 😂 baktım olacak gibi değil tekrar kundak yaptım uyuttum🥲.
Gönlüm bir yandan kundak yapmak istiyor bir yanda da çocuğum nasıl rahat ediyorsa öyle uyusun istiyor. Kızım 5.5 aylık uykudayken dönmeyi felan bilmiyor daha. Gündüzleri asla kundak yapmıyorum uykusu geldiği gibi yatırıyorum. Gece sadece uyku vaktine geçince yarım kundak yapıyorum. Hem uykuya geçtiğini biliyor. Rutin gibi düşün, hemde rahat uyuyor. Bi süre sonra uykudayken kundağını açmayı başarıyor hareket ettikçe🥲 işte o zmn kundak yapmıyorum bırakıyorum öyle uyusun diyorum. Uyanacağı zaman emzik veriyorum, pış pış yapıyorum geri uyuyor asla kucağıma almıyorum. Geri uyutmak için. Çünkü kundaksız uyumaya da alışmalı. Yavaş yavaş bırakacağız inşallah. Birden olmaz çünkü🙇🏻♀️