Arkadaşlar bu konudaki üçüncü başlığım 😀 ne dediyseniz olmadı. Valla hep yalancı çıktınız, bu başlığı da artık size gıcıklık olsun diye açıyorum.
Uyku konusundaki ilk başlığım bebeğimin gece geç yatmasıydı. Erken kaldır dediniz, tamam yaptım. İkinci başlığım bu çocuk erken yatıyor ama kalkıyor şeklindeydi. Gündüz Belli bir saatten sonra uyutma dediniz o da tamam, yaptım. Ama bu çocuk hale gece uykusuna yattıktan 45 dk sonra uyanıp tekrar uyumuyor. Madem bilmiyordunuz niye beni uğraştırdınız 😅😅 “Allah sabır versin kardeş” diyip geçseydiniz. Güldüğüme bakmayın kırgınım size. Şu an 10’da uyuttuğum bebeğimi yeniden uyutmaya çalışmakla meşgulüm. Bileydim hiç erken kalkmaya alıştırmazdım bu çocuğu.