24032023 @Zeynepdogancay 8 aylık bebeğim bende arada yanıma alır yatırırım çok da güzel oluyor alışırsa da alışsın bi tane bebeğim var yani nolmuş bi gün illaki bitecek bunlar 🥹😅
Liyaayse Zeynepdogancay bende bırakamıyorum bu yüzden 🥰çok ponçik oluyorlar kokuları bir de eliyle yüzünü okşuyor o ara bitiyorum 🙈
Zeynepdogancay Liyaayse ahhh yaa ne güzel anlattın 🥹🥰 bu güzel günlerin tadını çıkaralım herkes bir şeyler söylüyor ama insan en çok iç güdülerine güvenmeli sanırım 🙏
Liyaayse Zeynepdogancay aynen öyle büyüyünce gidecekler ayrılacaklar sarılmak bile istemeyecekler belki de şuan kıymetini bilmek lazım alışsınlar ne olacak illa ayrılacak yataklarımız 🥰
Asumanttt Zeynepdogancay benimkide 4 ay 8 günlük doğduğundan beri yapısık ikiz gibi uyuyoruz 🤭 annem sağolsun bizi öyle büyütmüş beni de öyle yönlendirdi, bebişim de böyle alıştı artık ne ben ne bebiş kopamıyoruz beşik öylece duruyor 🥲
esrathegulcesmom Zeynepdogancay kızım 8 aylık eve geldiği günden itibaren hep beşiğinde yatırdım. Sadece 1 kere eşim hasta old için salonda uyuyordu yanıma yatırdım onda da uyuyamadım tedirginlikten geri yerine koydum 😅 herkes kendi yatağında rahat
motherofLeyla Zeynepdogancay ayy evet üşüme şeyi banada takıntı olmuştu çünkü asla üstünü örttürmüyor kuru bi pijamayla yatıyodu yanıma alıyodum ikimiz sıcacık yatıyoduk :) sonra uyku tulumu aldım şimdi kafam rahat :)
Alerjikrinit Zeynepdogancay ben uyuyorum sanırım 6 aylıkken başlamıştık 20 aylık. Bu hayattaki en sevdiğim şey onunla uyumak