Zeynepdogancay kötü bir şeye yönlendiriyor gibi hissediyorum ama doğdugu günden bu yana yapışık ikiz gibiyz. Uykum çok hafiftir hemen uyanırm bunu fırsat bilip giriştim, tabiki çok uykulu yorgun oldugum zamanlar oldu onda da eşime arada bir uyanıp bakmasını söyledm. Bu zamana kadar bir şey yaşamadm allaha şğkürler olsun, şuanda 9aylık. Bi problem oldugunda hemen fazla fazla kıpırdanıyor anlıyorum.