dietitianmom ben de öyle biliyordum ama bu tür bir uyuşmazlık ta varmış. Şaşırdık biz de doktor anlatınca. İnşallah brn de o günleri götürüm. Sürekli kontrol ediyorum oğlumun yüzü sarı, kıtmızı, turuncu gibi… Doğduğunda kar gibiydi yavrum inşallah o günlere döneriz tekrar sağlıkla