balliikedii benim eşim şunu demişti tekerlerin küçük olması çok daha avantajlıdır, çok rahat manevra alır sürüşü kolay olur. Bende bebeğimi hemen hemen o aylarda yatırmaya başlamıştım. Ama çok küçük kaldığı için ek bi puset yastığı koyuyordum daha rahat oluyordu. Büyüdüğünde kaldırdım