Kızlar merhaba şuan travel sistem kullanıyorum 3. Katta oturuyorum asansör yok ve her gün dışarı çıkıyoruz bebeğim fizik tedavi görüyor Tortikolis var ve işkence oluyor artık bana Puset bile ağır 8 kg zaten bebeğim bir de Puset derken ölüyorum. Bagi neo düşünüyorum çift yönlü olduğu için ama hafif başka araba öneriniz var mı bir de tek yön bebek arabası zor mu aklımda Hamilton r1 de var çünkü