Umisko minikoglummmmm benim kızım da geçemedi tek kulaktan ilkinde . Testi yapan hanım 3 yenidoğanım var ikisi geçemedi , doğumda kulaklarına su kaçıyor üzülmeyin demişti . İkinciden geçtik bir problem olmadı
Kleop minikoglummmmm benim de bebeğim ilk testten geçemedi. Sonraki testten geçti. İçiniz rahat olsun
Cennetinsusu minikoglummmmm Oğlumda 2 kulağındanda geçememişti . 2.ci testte geçti şükür. Zaten anlıyordum duyduğunu seslere tepki veriyordu. Az çok sizde anlarsınız. Kulağında sıvı var demişlerdi. Anne karnında suyun içindeler normaldir ☺️
minikoglummmmm Cennetinsusu evet öyle demişlerdi benim bebeğim emiyor direk uyuyor du o yüzden ben anlamıyordum duyuyor mu duymuyor mu şimdi belli ediyor ama çok şükür geçtik de testen