minikoglummmmm Kızlar testden geçemedik doktor ilk testen geçememesi normal dedi ikinci testi yapacak haftaya bizim gibi olan var mı
Synmannesi minikoglummmmm Çok var öyle hiç stres yapma ikinciden geçen çok oluyor kulağımda su kalmış olabiliyor yeni doğum yaptığı için banyo yaptırdıysan su kaçmış olabilir çok normal şeyler üzülme benim çok var tanıdığım birden geçirmeyen ikinciden geçen
Liliales minikoglummmmm benim oğlumun da 1 kulağı geçememişti 1 hafta sonraya çağırmışlardı o zaman geçti
Ekinveannesi minikoglummmmm yeniden doğduğu zaman kulaklarında sıvı oluyor bebeklerin o yüzden gecemiyorlar 15 gün sonra tekrar yaptırmıştık biz o zaman ikisinden de geçti korkmayın.
minikoglummmmm Synmannesi doktorda öyle dedi ilk geçemeyebilir diye ilk çocuğum ilkde geçti bu geçemeyince tedirgin oldum
minikoglummmmm Ekinveannesi 5 günlüktu banyo yaptırdık şuan 10 günlük bugün yaptırın 10 güne kadar banyo yapmasın getirin dedi
Yagmurun_annesi123 minikoglummmmm benim kızım da ilk testten geçemedi yenidogan bebekte normal dedi.2. Testte geçti. Sıkıntı yapmayin
tatlisert minikoglummmmm benim kızımda ilk testten gecememisti ama.o zaman aynı odada oldugumuz kadinin bebegide gecememisti. İkinci de geçtik.