BuzluLatte
Benim birisi harf doluydu.
Abilerimin baş harfleri, eşimin baş harfi, benim baş harfim. Hepsinin arasına bir tane murano. Ergendik tabii 😂
Birisi de tamamen anlamsız. Hoşuma giden figürleri doldurmuştum. Satürn, dört yapraklı yonca, ay yıldız, papatya, kelebek.
Şimdi bir tane daha aldım. Henüz oğlumun adının baş harfi ve eşimin adının baş harfi var. Yine aralarında bir murano var. Alacağım inşallah daha. Tamamlayınca kullanmaya başlarım. Hepsi kutuda bekliyor. 😅