tultanhanim gerçekten düşündüğünüz gibi ıslak mendilden sanırım. O halde ne marka varsa hepsini deneme yanılma yöntemiyle ilerleyin. En pahalısı da olsa demek ki fayda etmiyor bebişin cildine. Biz primadan başladık, sleppy baby turco. Ama a101in de ıslak mendilini de kullanıyoruz mesela. Pure baby de kullandık. En çok kullandığımız baby turco oldu. Bazen en pahalısı pişik yaparken en ucuzu yapmıyor kesinlikle denemeyle alakalı bence.