tultanhanim ya kıyamam biz 5 aylığız baby turco kullanıyoruz hem bezini hem ıslak mendilini memnunum. Kırmızılı mavili paketini ve aleo veralı olanını kullandım mendillerin. Pişik kremi baby me, mustela, bepanthol kullandım o an ekonomik hangisi geldiyse öyle aldım. Pişik olmadı hiç şimdiye kadar ama sonrası ne olur bilmem 🫠