minnaktavsanim muhtemelen çocuğunuz uzun bir sure TV ye maruz kalmış şuanda kapattığınız için bunun dönüşünü alıyorsunuz çevremde TV izleyen bütün çocuklarda agresiflik ve davranış bozukluğu gozlemliyorum. Bunun için zamana ihtiyacınız var bol bol dışarı çıkarın, sevin, opun, konuşun, anlatın ona. Bunlar büyürken aslinda olagan seyler ama siz sadece daha ağır anlatıyorsunuz. Oyun grupları var oraya verebilirsiniz biraz kendinize zaman yaratmış olursunuz hemde bu onu biraz olsun sakinleştirir.