minnaktavsanim bence sendrom felan hikaye ya biz de çocuk olduk niye sendroma giremedik ergen olduk bi kere bilmeyiz ki kapı çarpalım karşılık verelim canım önce sen sakin ol bi doktora götür bende böyleydim 2,5 yaşında kızım kansızlığı varmış depoları boşalmış resmen doktor dedi böyle uyumaz yemez durmaz kan ilacına başladık düzelince bıraktım tabi ki her çocuk bir değil ama bende asla uyumazdı gece iki üç uyurdu sabah 6 7 kalkardı yemezdi ağlardı hepsi düzeldi illa ki ağlıyor ama krize girmiyor uyumaya direniyor ama uyutuyor yemek de öyle resmen nefes aldığımızı hissettik çocuğun bi derdi vardır illa ki