Kumrununtanesi Canım anneme sordum Ne kadar doğru bilemem tabi ki doktor değiliz ama sanırım kristalleşme olmuş.Galiba sünnet olmak gerekiyor.
Arascyln Kumrununtanesi kristalleşme kırmızı olmuyo muydu ki 🤔🤔 daha önce bezin de olmuştu bi kere susuz kalmış. Ama tıkanıklık takipdeyim canım saol
Arascyln Kumrununtanesi daha önce kırmızı olmuştu bezin de götürdüm kırmızı kristall dedi doktor tahlil falan temiz çıktı. Susuz kaldığı için olmuş
Swtlna Arascyln evet içinden geliyor, krem renkli kurtçuk gibi. Ben de nete bakıp korkmuştum fotoğraf çekip doktorumuza gönderdik erkek bebeklerde normal dedi. İki üç gün sürdü bitti
Swtlna Takip edin ve içinşz rahat etmezse doktora gidin tabi ama muhtemelen bizimle aynı şeyi yaşıyorsunuz
Arascyln Swtlna bisi daha sorayim sünnet öncesi mi ?sünnet sonrası mi? Oldu sizde.. biz Sünnet de olmadikkk