Parsannesi10 sağlıkçı olduğunuzu okuyunca yazmak istedim lütfen cevaplayın biz de dün menenjit aşılarının 2. Dozunu olduk ama gece çok zor geçti ateş olmadı şükür ama huzursuzluk uykusuzluk ve sanırım bacağında ağrı var dönmüyor o tarafa ve dokununca ağlıyor ne yapmalıyım hastaneye mi gitsem tekrar calpol yeterli demişti doktorumuz çok tedirginim normal mi bu tarz ağrı 😣