Merhaba anneler biz bebeğime medipol çamlıca da özel aşılarını yaptırdık rota ve menenjit bebeğim şuan 6 buçuk aylık ve 3. Ayında ve 5. Ayında oldu rota aşılarını ama bir hata var bebeğimin aşı kartında rotarix yazıyor ama sistemde rotateq görünüyor sağlık ocağı rotateq 3.ayknda gırılmiş 5. Ay hiç girilmemiş bu 3 do bir aşı diyor hastaneyi arayıp durumu anlattım biz rotarix 2 do aşı yaptık başka aşı yok diyor . Doktorumuza yazdık sisteme yanlış girilmiş olabilir dedi ve ben doktora yazdıktan sonra 5. Ayı da sisteme girdiler rotateq olarak ve ben de yanlış aşı yaptıklarını düşünmeye başladım çünkü hangi aşk ile başlarsan onla devam etmek gerekmiş 5. Ayda rotarix yapılgına dair imzaladıgım kağıdın resmini çekmiştim ama 3. Ayı tam emin olamıyorum doktor gel aydınlatalım seni dedi ama inanmıyorum. Benim düşüncem 3. Ay rotateq yaptılar 5 ay yanlışlıkla rotarix yaptılar böyle bir durum yaşayan varmı sinirden ve endişeden kalbim sıkışıyor. Ve ya aranızda eczacı veya saglıkçı var mı 3. Ay rotateq ve 5. Ay rotarix uygulanırsa bişey olur mu nolur yardımcı olun 😕