kimbuanonim ArvenMom benimde tam bir ay onbeş gün oldu belkide karşılaştık hastanede 😂 niye zor dedin yav bence ilk 20günü zor o da ameliyattan değil yiyip içemediğin için oluşan bitkinlikten
ArvenMom kimbuanonim bizimki de o kadar oldu koridora falan çıkıyorduk üstümde krem hırka falan vardı belki görmüşsündür sen ne kadara oldun ameliyatı merak ettim