Kubra123456789 1 yaşında kızım 1.Sınıf giden 2 tane çocuğum var . Sizce tüp mide olmalı mıyım yoksa tatili beklemeli miyim ? Çocuklara eşımden başka bakacak insan yok . Okula ben götürüp getiriyorum .
oglumubeklerken Kubra123456789 anneniz kayinvalideniz falanda mı yok. Sonuçta tatilde de yaptirsanız çocuklar yine sizin sorumluluğunuzda olacak.
Boncuk-anne Kubra123456789 okula götürüp getiren sizseniz ertelemeniz daha iyi olabilir. İyileşme sürecinde götürmeniz zor olur ama götüren getiren biri olcaksa sizin için değişen bişey olmaz. Hatta evde sürekli ilgilenmediğiniz için daha çok dinlenebilirsiniz
ArvenMom Kubra123456789 tüp mide zorlu bir ameliyat eşim oldu 1 ay oldu olalı göründüğü kadar kolay değil
Kayra_68_aksaray Kubra123456789 nerde olacaksınız birde fiyat ne kadar araştırdım canım benim ablam da olmuştu çok güzel sonuçlar aldı Cook mutlu simdi
Kubra123456789 oglumubeklerken annem hasta sürekli üniversite hastanesinde yatıslı tedavi görüyor . Kayınvaldem farklı şehirde ve pek muhabbetimiz de yok
GezginPaNDa Tüp Mide gibi uzun süreçli bir ameliyati çocuklarınız 1 sınıfa giderken olmak istediğinize Emin misiniz?
ArvenMom Kayra_68_aksaray nev esentepe fiyat veremem malesef hastalara verilen fiyat üzerinden olmadı eşim çünkü
kimbuanonim ArvenMom bende bursadayım ondan sordum tanıyorum seni dkdkd son durağın o tarafta oturuyorum esentepede oldum bende
kimbuanonim ArvenMom benimde tam bir ay onbeş gün oldu belkide karşılaştık hastanede 😂 niye zor dedin yav bence ilk 20günü zor o da ameliyattan değil yiyip içemediğin için oluşan bitkinlikten