Synmannesi Düşünceniz için çok teşekkür ederim daha önce bir büyüğüm mamaya başladığın zaman kusma çok olur çünkü formül mamalar sindirim sistemleri henüz gelişmediği için ogutmeleri zor oluyor demişti bende de huy oldu her öğün yediği zaman direk uyuyamam 40- dk 1 saat beklerim kusma vs olmadığı zaman yatarım geceleri çok uyuyan insan değilimdir zaten birde dediğim gibi 90 üstüne çok çok nadir çıkıyorum Cook derin uykuya daldiktan sonra oluyor genelde yine de kıymetli dusunceniz aklımda olacak tesekkurler 😊🌸🌸