Sibelguzell06 sakin ol 🥰 birşey olmamıştır korkma. Yani en az 2-3 kere fışkırır tarzda kusma olması lazım.uyku hali yada uykudan uyanmada zorluk,bilinç kaybı, dengede yürüyememek,gözlerde kayma gibi gibi. Ama bunun için çok sert çarpması veya 50-60 cm lik bir yerden düşmesi lazım. Telaş yapma lütfen şişlik bile yok diyorsun daha çok düşecek kafasını vuracak annesi olacak bunlar ❤️ böyle büyüyorlar maalesef