bear20 bütün yorumlarınızı okudum da başkasının hayatı üzerine böyle konuşmayı nasıl kendinize hak görüyorsunuz ? Daha da ‘tamam ileri gitmişim anneliğiniz bana kalmaz hadsizlik ettim’ diceğinize ille de haklıyım da haklıyım diyorsunuz. En sinir olduğum şey burda fake isimlerle takılıp başkasının anneliğini yargılamak size mi kaldı ? Gün gelir öyle bi post açarsanız ki sizinde anneliğiniz yargılanır canınız acır. Aksini düşünüyorsun yorum yapma kardeşim bu kadar basit. Senin o anneye yaptığın hadsizlikle sigara arasındaki fark ne ? İkisi de şuan çok kötü şeyler. Herkes lohusa herkes yorgun herkes uykusuz, tanımadığınız insanlardan günün sinirini çıkarmayın.