zeyn_11 Merhaba. 3.ayda rotarix olduk ve akabinde maalesef vücutta kırmızı döküntüler çıktı. Hayvansal süt proteini alerjisi teşhisi koyuldu. Bebeğim şuan 6 aylık, 3 aydır hayvansal süt ve süt ürünleri diyeti yapmaktayım. Doktorumuzun tavsiyesiyle 2.doz rota aşısını olmadık. Fakat çok korkuyorum hastalığın gelmesinden. Bebeğimin alerjik durumu olmasaydı mutlaka yaptırırdım. Ki şuan bile doktorumuzla tekrar görüşmeyi düşünüyorum aşının yapılması konusunda. Tavsiyem, alerji ihtimali söz konusu diye yaptırmamazlık yapmayın. Evet alerji de korkunç bir şey, gerçekten çok zor fakat ihtimali düşük