Irem_ucgn ben bebeğim iki aylıkken sormuştum doktara 3 ay 5 ay 12 ayda yapılıyor dedi ikişer farklı doz demişti bende biraz tereddütte kaldım bu kadar doz yüklemek doğrumu acaba diye yaptırmadık başka bir çocuk doktoruna sordurduk bebekler bir yaştan önce çok kalabalığa girmedikleri için menenjit olasılığı düşük ben kendi çocuklarıma bir yaşında yaptırdım demişti bizde bir yaşında yaptırırız diye fikrimiz değişti ama şimdi çok korkuyorum yaptırmak istiyorum ondan sebep acaba geçmi kaldık diye düşündüm