Alibinnur1707 Rumeysa_01 anladım canım biz aptamil kullanıyorum 4-5 saatte bi içiyor gündüzleri gece 12de bi veriyorum 6-7-8-9-10 kendisi ne zaman kalkarsa veriyorum bebelacta kullanıyoruz çünkü aptamilden sıkılıyor o 3 saatte bi içiyor gündüzleri
Selin_Sagun Hazelinannesi hipp bebelac similac kullandım en son humana denedim ve çok memnun kaldım gaz ve kabızlık şikayetlerimiz yok oldu bebeğimde severek içiyo bebeğine hangisinin iyi geldiğini deneyerek anlayabilirsin
Ecepyrz Hazelinannesi holle organik mama yüzde yüz organik içerikli demeter hemde .. gaz ve kabızlık yapmıyor, bebeğinin beğeneceği mamayı deneyerek bulabilirsin