Hoki Hazelinannesi bir normal hip var birde hipp combiotik var onu al gazini hemen cikartiyo kusma yapmiyk bbagisikligini guclendiryo kesinlikle kullanin
Tinimini Hazelinannesi Her bebeğe göre değişir. Ona bakarsanız aptamil gaz yapıyor diyolar ama biz kullanıyoruz öyle bi şikayetimiz yok. Tamamen bebekle alakalı
Alibinnur1707 Hazelinannesi benim kızımı kusturmuştu sma ama denemeden bilemezsiniz biz aptamil kullanıyoruz kızım mamadan çabuk sıkılıyor yanında bebelac kullanıyoruz ama doktorumuz evolvia önermişti bize 6
Tuba Alibinnur1707 ben oğluma kahvaltıya müsli yapıyorum ve daha 10 aylık olduğu için süt yerine mama yapıp koyuyorum içine. Sade mama içirmedim hiç 🙂 ama çevremde sadece mama içirenler 4-5 saatte bir verdiklerini söylüyorlardı
Rumeysa_01 Alibinnur1707 gündüzleri 3 geceleri 4 saatte bir veriyordum ama bitiremiyordu mamasını acikmiyordu doktorumuzun önerisiyle gündüzleri 3-4 geceleri 5 saate çıkardım aslında saate takılma dedi kendisi ama ben kıyamıyorum belki acıkıyordur diye🤗🤭
Alibinnur1707 Rumeysa_01 anladım canım biz aptamil kullanıyorum 4-5 saatte bi içiyor gündüzleri gece 12de bi veriyorum 6-7-8-9-10 kendisi ne zaman kalkarsa veriyorum bebelacta kullanıyoruz çünkü aptamilden sıkılıyor o 3 saatte bi içiyor gündüzleri
bkt_srdr mamaya alışma biraz zaman alır hemen değiştirmeyin. aptamil en iyi mama piyasadaki. kaç aylık bebeğiniz şu anda?
Hazelinannesi Sma yı aldı suan aptamili tekrar denicem mamayı hazrlayıp içine bi çay kaşğı seker koyup bakam öle öle alştrcaö