Hilalramazanalperen Zbegik_06 emerek uyuyor nasıl bırakayım öyle ya emerek uyumayi bırakmak lazım sizde mi öyleydi
Zbegik_06 Bende de öyleydi tam uykuya dalmadan memeyi bıraktırıp yatağına yatırdım 1 2 mırıldandı agladi zamanla alıştı her şeyin başı sabır tabikide millet para verip uyku düzeni yaptırıyor şimdi ben de düşündüm para vermeden uyku düzeni bende yapabilirim dedim ve başardım şimdi uzmana vereceğim parayla çocuğumun gönlünü görüyorum en başta inanmak ve sabretmek gerisi geliyor zaten yapacağım dediğiniz anda yaparsınız yeter ki umudunuzu kesmeyin
Zuzum2023 Zbegik_06 benimki de 9 ay 20 günlük. Emerek uyuyor ve gece çok huzursuz Tek uyutmak için geç mi kaldım ben de yapabilir miyim acaba Uykusuzluktan çökmüş durumdayım
Zbegik_06 Hayır hayır benim uyku düzeni yaptığımda 1 yaşını gecmisti inanın 1 yaşına kadar geceleri uyumuyordu hatta sırf bu yüzden alt komşuya bile kavgalık olduk gece ses yapıyor diye hiç bir şey için geç değildir ilk önce gündüz uyku saati belirleyin ve hep o saatte uyumasını sağlayın ayni şekilde de gece belli bir süre sonra o saatlerde uyuyakaldigini farkedeceksiniz salliyosaniz sallamayı bırakın ilk 1 hafta besiginebirakin yanında bekleyin ağladıkça orda olduğunuzu hatırlatın baktınız düzeliyor bu Sefer de odasına bırakın ve odadan çıkın ağlarsa yanına gidin orda olduğunuzu hatırlatın benden size ufak tavsiye bir tane uyku arkadaşı yapın hwr gün onu yanına verin ona sarılırken kendini guvende hissedecek ve hep o oyuncağı verin ki alışsın belli bir süre sonra kendi oyuncağını alıp besigine yatıp kendi kendine uykuyadalacak bol şans
gergo Roza49 benimkide 8 aylık aynıııı. Oda ısısını düşürdüm bi kaç gündür sanki daha uzun uyuyo. Ama memede uyumaya devam 🥺
Roza49 gergo oda ısısı zaten 23 derecede içine kısa kollu zıbın altına ince bir pijama üstüne de 1 tog uyku tulumu bu şekilde terlemiyor üşümüyor da ama yine de uyanıyor
gergo Roza49 benimki memede uyuyo bazen yanıma alıyorum çok sık uyandıgı için ayılamıyorum çünkü. Bi kaç kez takip ettim beşiğinde yattıgında saga soladönüp aranıyo meme bulamayınca daha fazla dönüp yüz üstü oluyo uyanıyo ve aglıyo.Sanırım uykuya memesiz devam edemedikleri için uyanıyolar. Sizde bu şekilde uyutuyosanız bu sebeptende olabilir
durununannitoskosu Roza49 kızım 9 ay 1 günlük burada başlık açacaktım bende, Allah’ım gece kaç defa uyanıyor sayamiyorim çok zorlanıyorum artık, 2 dışı vardı şimdi üstten 3. Geldi, dişe yoruyorum tamamen bu durumu ama çok zorrr
eedu Roza49 bende böyleydim maalesef meme emen bebekler çok uyanıyor bıraktırana kadar böyle devam edecek he bazen düzene giriyor sonra yine aynı moda geçiyorlar ben 19 aylıkken memeyi bıraktırdım uykularımız düzene girdi ama tam 19 ay uykumu alamadım 😆
mevaninannesi23- Roza49 bizde 9 aya girdik bizim de öyle beşiğinde yatıyor bazen kalkıp yatağından alacak dermanım kalmıyor