seninbenimlederdinne_ Roza49 1 yaşında kızım yanında yatmadığım sürece uyanıyo üç gecedirde saat 2 de uyanıyo 3.5 gibi ancak dalıyo zombi oldum resmen ilk kızımda böyleydi 3 yaşından sonra düzeldi:/
gergo Roza49 benimkide 8 aylık aynıııı. Oda ısısını düşürdüm bi kaç gündür sanki daha uzun uyuyo. Ama memede uyumaya devam 🥺
durununannitoskosu Roza49 kızım 9 ay 1 günlük burada başlık açacaktım bende, Allah’ım gece kaç defa uyanıyor sayamiyorim çok zorlanıyorum artık, 2 dışı vardı şimdi üstten 3. Geldi, dişe yoruyorum tamamen bu durumu ama çok zorrr
Lalalac Karinyoo dişler bitti uyanma bitti bence. Git gide uyanma sıklığı azaldı. 2,5 yaşından sonra deliksiz uyumaya başladı. Benim kızım düzeldiyse her bebek düzelir:) 8,5 oğlum var maşallah o iyi uyuyor ama 7 de uyanıyor. Her bebeğin farklı zorluğu var:)
Zbegik_06 Uyku düzeni yap benim oğlum 2 yaşında 1 yaşında uyku düzeni yaptım kendi saatleri var o saatlerde hep uyuttum beşıkte sallamayı da bıraktım şimdi bizden ayrı yatıyor odasına beşigine yatiriyorum odadan çıkıyorum 10 dakika içinde uyumuş oluyor bazen saatlerini geçirdiğim de oldu kendi kendine kanepede yerde mama sandalyesine uyuyakaldi
Momyofthesun Roza49 emen bebek uyanıyor canım emmek için. Diş falan hikaye tabii ki etkiliyordur orası ayrı ama 4. Aydan 13. Aya kadar sadece diş huysuzluğundan kalkması mümkün değil her gece. Artık alışkanlık oldu emmeyi bırakınca çoğu bebek düzeliyor umutluyum 🥹
Roza49 Momyofthesun öyle tabiki ama gece ağlayınca insan kıyamıyorum ya gerçekten açsa diye düşünüp emziriyorum
Hilalramazanalperen Benimkinde 1yasinda gündüz birşey yemediği için aciktigi için emiyor diye düşünüp kalkıp veriyorum nsil bırakacağız emerek uyumayi
Zbegik_06 @Roza49 ama böyle de çok zararlı ben çok çektim kendi başına uyumayı öğrenmesi lazım hem kendine olan güveni de artar ilk başta odada bırakıp çıkma tarihide yanında bekle uyuyana kafar 1 hafta sonra baktın kendi kendine uyuyor yatır ve odadan cik alışır zamanla çok ağlarsa yanına git onun yanında olduğunu ona söyle ve hissettir bu onu rahatlatacaktir şimdi kızıma doğum yaptım 1 aylık olacak onu da sallamıyorum kendi kendine uyumasını sağlıyorum
Hilalramazanalperen Zbegik_06 emerek uyuyor nasıl bırakayım öyle ya emerek uyumayi bırakmak lazım sizde mi öyleydi