byferideacar Unibaby yesilkapak kullaniyoruz. Kokusu, leke cikartması gayet iyi. Son zamanlarda fiyati her gun guncelleniyor. Varsa memnun kaldiginiz oneri isteriz.
Aminemm_ byferideacar bende ilk günden beri onu düşünüyorum aslında ama dediğiniz gibi fiyatı biraz yüksek ve her zaman kullandığımız şey böylede olunca fiyatlara bakıyoruz maalesef 😩