Melek_Eymenim benim bebeğim de öyleydi. Elimden tutarken tüm dengeyi kolumdan aldığı için kendi kendine destek sağlayamıyordu. Ben başta kol seviyemi aşağıya indirdim. Yani o elimden tutarken kolu askıda kalıyor ya hani, ben yavaş yavaş her gün biraz daha elimi aşağıda tutup yürüttüm onu. Başta biraz dengesini kaybetti, ara ara düştü çünkü tam dengeyi sağlayamadı. Kaldırdım devam ettik o şekilde. En son artık elim tam onun bel hizasındaydı ve gücünü bana yüklemesine de izin vermedim. Yani o benim elimden tutmadı, ben onun bileğinden tuttum. Ara ara ellerinden değil belinden tuttum falan. Yavaş yavaş dengesi oturdu. Ben bunu yaptıktan 2 hafta sonra ilk adımlarını atmaya başladı. Bir de koltuğa koydum onu, en sevdiği oyuncak ile hadi gel falan yaptım ve geldiğinde çok büyük bir şeyi başardığını hissettirecek şekilde tebrik ettim onu. O da böylece heveslendi 🙏🏻