İlk oğlum yaşında yürüdü bu oğlum 1 yaş 4 ay yani (16 aylık) tutunup yürüyor tek elinden tutupta yürüyor ilk adım arabasını da rahat tek kulanip yuruyor dktr 18 aya kadar bekle dedi rotgen cekti temiz cıktî şükür ama kafaya takmamak elde degil saglik ocağınka ki dktr vitamin eksikliginden de ola bilir dedi sizinkiler ne zaman yürüdü