Mimmosumm ben siyah kullanıyorum evyede bataryada siyah devamlı olarak kuruluyorum çünkü kireç tutma ihtimali yüksek ve arada bebe yağı sürüyorum yeni gibi oluyor. Bu arada kullandığım markalar kaliteli yani kaliteli kireç tutmaz diye birşey de yok 😄 Ben bunu bilerek aldım memnunum da