__brna__ normal süte göre gerçekten daha güzel tadı ☺️ kendi sütümle karşılaştırırsam normal süte göre daha yakın lezzeti. Bir ara sağdığım sütün tadına baktırmıştım eşime (hamile miyim acıdı mı acaba diye) (çocuğum biberon vs kabul etmiyor acaba o yüzden mi dedik) eşimde diğer sütlere göre laktozsuz süt daha yakın tat olarak demişti.
Bekliyorum bende çok merak ettim valla ☺️☺️