Kızlar merhaba. Kızım 1.5 yaşında. Kızım bir sabah ve akşam sadece formül mama alıyor. Ancak doktorum artık kesmem gerektiğini söyledi. Sütün zararlarini elbette biliyorum ama doktorum günde sadece 1 su bardagini gecmeyecek şekilde süt verebileceğimi söyledi ve böylece mamayı kesmem dahada kolaylasacakti. Ama malesef kızım sütü hiç sevmedi ve reddetti. Nasıl sevdirebilirim. Önerilerinize talibim..