Cmre çok çok geçmiş olsun biz bi ameliyat geçirdik şant takıldı bi ameliyat daha geçircez anjiodan sonra sizin ameliyatta ne yapıcaklar anlattılar mı ameliyat süreci çok zor geçti Rabbim inşallah en kısa zamanda kurtarır sizi de bizide ameliyattan sonra yoğun bakımda kalıyo evet ama çok kısa da olsa sizi alıyolar yanına bu onun iyileşmesini hızlandırıyomuş çünkü ama çok özür diliyorum ameliyattan sonra yine her yerleri şişiyo tanıyamıyosunuz bebeğinizi oyüzden kendinizi alıştırın gördüğünüzde kaybetmeyin ben aklımı kaçırcak gibi olmuştum yoğun bakımdan sonra normal kuveze alınmıştı ordada bikaç gün yattıktan sonra ikimizi odaya almışlardı sonra taburcu olmuştuk yara izi kolay iyileşiyo şuan oğlumda bi çizgi şeklinde sadece ondan korkmanıza gerek yok yapmanız gereken sakin olmak ve emiyosa süt stoğu yapmak bizide genetiğe yönlendirmişlerdi kan vermiştik bidaha bebek sahibi olursak yine böyle bişeyle karşılaşma riskine baktılar aileleri sorguladılar falan benim anne tarafımda kalp rahatsızlığı çok var ama yaşlandıklarında oluyo yani bilmiyorum umarım tekrarlamaz bu durum
Bizede anjio bi etki etmiycek biliyorum anjioyu sadece durum tespiti için yapıo doktorumuz inşallah bizede yakın bi tarih verirlerde bian önce biter böyle yaşamak çok zor gerçekten kızını oğlum bütün hasta bebekler bian önce sağlıklarına kavuşsunlar inşallah 🙏🏻 Dualarım sizinle inşallah herşey güzel olucak