Serkanetin kısa cevaplamıştım kusura bakmayın biliyorsunuz ki kalbinde sorun olan bebekler genelde hemen yorulup ağlarlar kızımda ağladığı için kısa yazmak zorunda kalmıştım. Anjiodan korkmayın sinek ısırığı gibi yer kalıyor be kısa süren bir işlem kasıktan giriyorlar bize narkoz kötü etki etmişti sadece .kızımın her yeri şişti balon gibi oldu iki üç güne inmeye başladı ama her bebekte ayni olmaz korkmayın benim kızım alerjik olduğu için alerji yapmış çünki vücudunda kızarıklıklar vardı aynı zamanda. İlk önce sizede çok geçmiş olsun, anladığım kadarıyla sizin yavrunuzda açık ameliyat olmuş şimdi Salı günü benim kızımda açık kalp ameliyatı olucak nasıl bir süreç? Yoğun bakımda bir kaç gün kalıcakmış ve ordayken yavrumu görememekten bahsediyorlar ? Size izin verdiler mi? Bu arada benim kızımda üç damar darmış kalpten akciğere giden iki damar ve aort damarı.aort damarı artık 80% daralmış ve damarlar çok ince oyuzden anjioda fazla zorlamamışlar yırtılma ihtimali varmış. Ve son olarak size genetiğine baktırmanız gerektiğini söylediler mi hiç? Bu tür kalp sorunu olan bebeklerin genetiğinde sıkıntı ola biliyormuş dendi bize oyüzden soruyorum yanlış anlamayın lütfen 🙏🏻