susariii konuşması yüksek ama kapatabilirsiniz çayı da güzel yapıyor biz sadece mama suyu için kullanmaya başladık çayı çeşme suyuyla yaptığımız için çay için eski çayçımı kullanıyoruz oda schafer 3 yıldır kullanıyorum onu da hiçbişey olmadı mama kullanıyorsanız aşırı pratik oluyor