susariii Kızlar kullandığınız çaycı markası nedir memnun musunuz bugün durup dururken birden çaycım bozuldu yeni, biraz sessiz bir model istiyorum tavsiyeleriniz nelerdir???
susariii Minigim38 hangi modeli acaba? Cam olan gurme modeline baktım ama camı parlıyor gibi yorum gördüm bi kaç yerde :(
susariii el1ff Paramedik16 Ya ben iki senede 2 tane bozdum neredeyse size helal olsun kızlar valla benim elim ya uğursuz ya da beyaz eşyadan yüzü gülmeyenlerdenim :(
ReisinKizi Guzelanne19 cam olan model demi. Eğer cam olansa çabuk kırılıyor diye çok yorum okudum siz ne zamandır kullanıyorsunuz
susariii Guzelanne19 şimdi aldım geldim paketini açtım ilk çayı yapıyorum inşallah uzun ömürlü kullanırım ben de sizin gibi 🙏🏻
Arasinannesi20 Karaca konuşan çaycı kullanıyorum mama suyu falan hazırlıyor sessizde çalışıyor çok memnunum 3 sene oldu
susariii Arasinannesi20 evet galiba ben de bu modeli düşüneceğim bir de konuşuyor ya o özellik kapanıyor mu acaba ya da çok yüksek sesli mi konuşması malum bebek uyuyunca yapılıyor çay keyfi de falan birden bağırmıyordur değil mi :(
Dolores susariii valla büyük harflerle yazayım KORKMAZ almayın, suyu kaynatmıyor, verdiğim para haram olsun dolaba kaldırdım yakında çöpe atacağım. (Şu renk renk olanlardan)