Melahat-duyar5151 Canım çok üzüldüm böyle olmasına,sen daha çok üzülüyorsundur ama her şeyin çözümü var ki en önemlisi sütün neden gelmiyor acaba yani bişeye mi üzüldün? Seni etkileyen kötü bir şey mi oldu acaba? Çünkü aynı şey benim de başıma geldi o yüzden böyle konuşuyorum yanlış anlama lütfen. Süt arttırıcı damla var mesela Bestlak,onu kullanmaya başla istersen. Faydasını göreceğini düşünüyorum. Ben kullandım çok şükür faydasını gördüm ama bir şişe bitince hemen yenisini alıp devam ettim kullanmaya. Sen de doktoruna danışıp o şekilde yapabilirsin. Süt arttırıcı başka şeyler de var tahin gibi,tahin helvası gibi. Sabahları kahvaltıda dereotu,roka vb yemek gibi. Bunun yanında tabii bolca su icmen de lazim. Eminim artacaktır sütün. Seni en iyi ben anlarım,kendini üzme ve denemeye devam et. Rabbim inşallah yardım etsin hem sana hem bebisine. Umarım sağlıkla büyür 🌺