Arlmtl feyzammm Hiç canınızı sıkmayın sağlığı iyi olsun biran önce kavuşun hepsi geçiyor düzeliyor merak etmeyin bizim de yamuktu yavaş yavaş düzeldi
feyzammm Sagolun kızlar çok teşekkür ederim, bu zor süreçte buraya yazıp sizlerden bilgi almak iyi geliyor
aycavera Sevvl benim de bebeğim 7 gündür küvezde. Ödem atıyor hala sizinde baya atmış sanırım. Ne kadar sürüyor ödem atmaları kilo verdikçe üzülüyor insan
Panda27 feyzammm 1 yaşına kadar düzenlebilr canım cok takma kafana eve geldiği zaman sen dikkat ettkce o duzelicek😌
Hafsaa1 feyzammm ah canım bence sen içindeki hüznü orda armışsınıdr çok haklısın sağsalüm kavuş evladına sana ve ona sağlıklı uzun ömürler versin rabbim ❤️🩹
bbmoms feyzammm sağ salim evinize gelecek inşallah bebeğiniz yatmaya bağlı da olabilir canınızı sıkmayın hemen
bbmoms feyzammm normal doğumda doğuma bağlı ya da yarışa deformasyon olabiliyor ama farklı bir durum daha var o da olabilir deforme ise sadece düzelir merak etmeyin başta bebeğiniz bı hastaneden çıksın inşallah
AEgemm feyzammm 30. Haftada doğum yaptım kafası uzay mekiği gibiydi 3 buçuk aylığız biraz düzeldi ama hiç sorun etmedim minik savaşçım o benim her haliyle kabulümdü ☺️
feyzammm AEgemm evlâdım benimde her haliyle kabulum ama asla toplum içinde onu incitmelerini istemem. Ilerde üzülsün istemiyorum, bur de kız çocuğu olunca daha bir taktım kafaya , kızlar bu konularda çok takıntılı oluyor erkeklere göre
AEgemm feyzammm zamanla düzeliyor kilo aldıkça değişiyor biz 3 aylık olduk biraz biraz düzeldi ben yüz üstü yatırıyorum biraz değişti büyüdükçe düzelir inşallah. Ben de kız olsa saçları kapatır erkek çocuğu daha çok belli olur diye hayıflanıyorum ☺️
berivan_r aycavera kendiliğinden düzeliyor büyüdükçe yani yine biraz sivri kalıyor ama prematüre bebeklerde öyle genelde. Her yöne genelde eşit yatırmaya çalış ben hep öyle yaptım