Kızlar lütfen bana yardımcı olun , bebeğim 28 haftalık doğdu 44 gündür küvezde hala yaşam mücadelesi veriyor, kafatası uzun bir şekilde, sürekli sağa sola yatırdıkları için uzun bir şekil almış, çok üzülüyorum sürekli ağlıyorum, kafası bu şekilde mi kalacak çok kötü duruyor bildiğin upuzun olmuş, 30 hafta aşağısı doğum yapan ve bebeği uzun süre küvez de kalmış annelerin yorumlarını bekliyorum, sizlerin bebeğinizin kafatası nasıldı, yamuk muydu, eğer öyle ise düzeldi mi zamanla , lütfen yazın iyi değilim…