Pera48 hayır tomografi daha zararlı benimde bebeğim ben bayılırken benimle birlikte sırt üstü yere düşmüştü doktora götürdüğümüzde doktor görüntüde bir sıkıntı yok gibi görünüyo size tomografi çekelim ama bebeğiniz daha çok küçük olduğu için ona sadece röntgen çekelim tomografinin röntgene nazaran yaydığı radyasyon daha tehlikeli demişti