piremsesssannesi benim bebeğim daha geçen düstü hastaneye falan gitmedik bu tomografi beni de korkutuyor ekstra bi durum olursa gidecektik tabiki ama şükür olmadı sadece biraz kızardı alnı. Hemen buz koydum şişmesin diye. Ya da bilmiyorum ilk çocukta çokca yasayınca ikinciye daha temkinli oluyor insan bence. 4 aylıkken de gece emzirdikten sonra ayağımda salladım dalmışım bi baktım ağladı baktım ki bebeğim yerde Allah’ım başımdan aşağı kaynar sular döküldü sanki. O zaman da gitmemiştik çok şükür bişey olmadı. Kızım da 6 aylıkken düşmüştü burnunu vurmuştu onu da götürmedin. Zaten bi hemşire arkadaşıma sormuştum demişti kusma, gözlerde kayma var mı yok dedim tamam gözlemle dedi bişey olursa durma getir bişey olmadı şükür. Korkmayın, sakın olun keyfi iyiyse ekstra bi durum yoksa bişey olmaz inşallah