Asil_momm aynısını bende yasadım oğlum 18 aylıkken hamile kaldım ilk 3 ay emdi daha sonra sürekli ısırmaya basladı emmek istedi ama emmedş tadı degişti galiba sonra bıraktık memeyi ek gıdaya devam ettım mama falan vermedım hiç hayırlısı olsun simdiden doktürm düşük riskin yoksa emzirmeye devam edebilirsin demişti