Kızlar adetim 5 gün gecikti sabah test yaptım ve hamileyim emin olmak için 3 tane yaptm sonuç hepsinde aynı pazartesi kontrole gidicem. Benim asıl sorum şu 15 aylık oğlum var ve hala emiyor doğru düzgün yemek yemiyor onu sütten kesmeli miyim yoksa hamilelik boyunca emzırmeye devam mı etmeyelim aynı durumu yaşayanlar varsa bu süreç nasıl geçti anlatır mısınız. Ayrıca plânlı hamilelik değil korunmamıza rağmen hamile kaldım oğlum daha küçük olduğu için içim biraz buruk ama Hayırlısı böyleymiş demek ki herşey Allâhtan